some of me :)

Wednesday, March 16, 2011

japan

hai ibu2 bapak2 sekalian. mengikut kajian yg telah dilakukan oleh aku. ceyh. bile mase tah aku buat kajian ponn aku tak tahu. haha. takde2. aku kan rajen lah sgt membace kan2. hehe. ade orang ckp facebook jadik slow sebab jepun punyer earthquake. oke. disebabkan gempa tuh, ade la sedikit sebanyak memberi kesan pada kelajuan facebook yg tak laju mane niey. hoho

niey ceq nak bgi la hangpa tgok ciket kawasan jepun yg ditimpa musibah.
*klau hangpa pandai. yang warna hijau tuh kwasan yg kena tsunami. ranap la jepun. isk3.


yang menjadi persolannya kat sini. mana ultraman yg slalu menyelamatkan dunia ? mana power rangers yg slalu dok rescue orang ? mana doremon yang selalu keluarkan alat2 kat poket die dri masa hadapan tu ? mana totally spies yang selalu terlibat dlm misi2 super bahaya beserta senjata canggih nya yg bentuk sperti alat make up ? dan mana shin chan yg selalu....err. oke. shin chan tidak diperlukan di ketika ini. hahaha

p/s : aku suke tgok totally spies. aku suke clover. sbb dye gedik. pantang tgok lelaki hensem. haha

No comments:

Post a Comment