some of me :)

Wednesday, March 9, 2011

annoying giler weyh -.-''

hari niey aku rase cam nak bunuh diri jerr weyh. .
rase cam nak terjun kt sungai muo ponn ade. .


feel like everything yg jdik ary niey annoying giler weyh. .
jijik aku tgok. .
mood aku takde nak menjelmakan diri ary niey. .

first thing yg bwt aku ilang mood ary niey :

esok ade sukan tahunan kt skola. .
ade larr raptai perbarisan untuk esok. .
arh. .
tah pape jerr. .
sbb aku tak suke bile form3,4,5 ade dlm satu tempat yg sme. .
nyemak arh weyh. .
pastu biase larr kan. .
ade lerr bape ketul senior2 niey pndang junior mcm nak carik pasal. .
tak puas aty cakap ar weyh. .
tak payah ar nak pandang org mcm tuh. .
ntah pape. .

tadi mase raptai ur. .
ade lerr sorang akak form sekian2 niey. .
ishh. .
sumpah aku nyesal gilerr weyh knal ngn die. .
then bile member2 die tanyer pape soalan kt aku. .
mmg aku rase mcm kne perli. .
waterpark !
kau ingat aku ape ? !
vivas btoll. .
ade org ckp org yg aku tak suke tuh lesbian. .
bpk arh. .
mcm mane aku bole kenal ngn org cm tuh ? 
-.-''

second :

then mase raptai tuh jugak mona tetibe carik pasal ngn aku. .
wth !


tak malu kerr weyh nak jerit2 cm org giler dpn org ramai ?
biase aku describe pempuan cm niey gedik arh. .
tapi aku tahu niat die nak bergurau ngn aku. .
tapi tak payah buat prangai sial cm ur kt dpn org laen. .
-.-''

third :

log in fb


tgok pakwe makwe pnyer wall post. .
yg niey bru annoying gilerr weyh. .
hampir setiap hari komen2 yg menyemak kan diri dye kt wall aku org yg sme. .
hehhh. .
skali skale bwt cm tuh tak slh kodd. .
aku ponn suke gak tgok an. .
mcm sweet. .
tapi klw da hari2. .
menyampah ar weyh. .
mcm nak bagitahu satu dunie jer yg dorang niey tgh in love. .
blah ar weyh. .
mcm korang jerr yg tgh bercinte. .

niey larr antare bnde2 yg annoying giler vivas ary niey. .
sbena nyer byk lagi kodd. .
tapi niey yg top3. .
paling membakar hati,jantung,limpa dan segale organ dalaman aku. .
haisss. .
jiwe kacau. .
ape bole buat. .
-.-''

No comments:

Post a Comment