some of me :)

Tuesday, March 15, 2011

facebook ouhh facebook

hye all. for facebook user, korang perasan tak facebook niey makin lembab macam siput babi ? hahh. ape ? babi ponn tak macam tu ? yerr. tepat sekali. babi jalan laju sikit dari siput babi sebab babi ade kaki, siput babi takde kaki. haha. oke. aku bukan nak cite pasal babi mahupun siput babi tapi facebook yerr kanak-kanak semua.

seperti yang semua tahu, aku niey sgt2 la obses tahap cipan ngn facebook niey. tapi kalau da lembab cam niey. tak payah bukak facebook ponn takpe kodd. tapi nanti kompem kat surat kabar metro muke surat dpn skali ade title tulis 'seorang pelajar telah mengalami masalah mental akibat kelajuan facebook seperti kura-kura patah kaki'. hahaha.. bangang giler.

tapi yang paling bangang pasal facebook niey, kadang2 aku nak reply iM orang pon tak bole weyh. dye asyik tulis off9 jer. padahal bile aku tnyer tuan empunye facebook tuh, die kate die on tadi. ceyh. pastu, ade yg jenis off pastu on. pastu on balek, then tetibe off. pehhh. punye panjang berjela-jela aku taip, alih2 off pulak. giler panas ati aku mcm minyak panas kat kedai bpk aku yang kak haiza gune untuk goreng ikan 3 rase tu. 

kalau facebook beterusan dengan kelajuan die yg seperti siput babi ataupun kura-kura patah kaki, adelah tidak mustahil yerr kalau aku tutup acc facebook aku. yerr. adelah satu perkara yang sangat tidak mustahil.

p/s : sila jangan pecaye bulat2 kate2 saye dlm perenggan terakhir itu. sekian terima kasih 

No comments:

Post a Comment