some of me :)

Friday, December 31, 2010

PMRPMRPMR -.-''

tinggal beberape jam lgi thun 2010 akn tinggalkan kite..
sedeyyy.. T_T
sbb berakhir larr zaman ke'enjoy'an aku..
next year PMR derr..
aduss..
sesungguh nyer aku sgt benci exam2 besa cm niey..
sbb suda pzty aku akn dipakse untuk blaja..
jdual pown mybe padat kowt thun dpn..
dgn tusyen lgi..
urrgghhh..! T_T

aktiviti2 yg menjdik kegilaan aku juga akn dihadkan..
such as..
facebook-ing..
of coz..
bnde yg pling aku ske..
suda mnjdik rutin harian aku..
dn mnjdik suatu kwajipan..
hehehe
blog-ing pulak rutin terbaru aku..
dikale aku bosan..
niey larr kje nyer..
hehehe
dan yg pling3 aku ske..
chill kt dpn lappy larr..
spend time with my lovely lappy..
dye larr peneman aku pling setie kt uma..
dye larr kwn aku..
yg pling3 aku syg..
ahaha..
tpi3..
sume bnde niey akn dituka..
jdik cm niey kowt..
ahahaha..
damn..!
then study on9 like thiz..
-.-''
tpi byase nyer aku curik2 men fb n bkk utube..
ahahaha..
pling lme aku bole fokus time blaja..
setengah jam..
tuh pown susa..
aku slalu ilang fokus..
huhhh..
hanye ini yg mmpu ku kate kn..
ahahaha..

No comments:

Post a Comment