some of me :)

Friday, December 31, 2010

azam tahun baru :D

kowg sume mzty ade azam an untuk thun bru niey.. :D
aku every year azam mcm2..
tpi sume tuh ilang cm kne tiup ngn angin...
hahaha..
tpi3..
aku na list kn azam aku untuk thun 2011 niey..
firstly,aku na jdik lgi baek dri thun lpz...
aku tana tlajak subuh agy.. 
hahaha..
klw aku da tdo..
mzty subuh nyer tebabas..
ta sempat na brek..
hahaha..
lpz tuh na kurangkan sesi gosip2 niey..
aku thu susa..
hahaha...
knp pmpuan ske bergosip..?
huhu..

azam sterusnye..
wlaupun hakikat nyer.............
hahahaha..
tpi ap kn daye..
PMR suda melambai kan tangan nyer..
haihhh..  -.-''
aku ta letak target smpai 8A pown..
sbb family aku pown thu otak aku niey paras mne..
ta mcm kowg kn...
kowg sume otak genius..
stakat 8A niey sbelah mte jerk kn..?
-.-''
tpi aku cbe bwt yg tbaek..
sbb aku na blah dri pei hwa..haha

dsbb kn pMr..
ahahaa..
cm poyo pown ade gak..
hahaha..
tpi na lpe kn kejap psl love2 niey sume...
bazir karen... (padahal tgh kecewe..hahaha...)

dan3 yg akhir skali..
aku na kurus...
hahahha..
aku rse aku suda gemokk sjak cuti niey..
haihhh.. -.-''

oke..
tuh dye azam2 aku mrepek kerepek..
hahaha..
sekiann..

No comments:

Post a Comment