some of me :)

Wednesday, February 16, 2011

you !

yess !
i'm talking to you now !
haaa !
shuhhh. . shuhh !

oke. .
aku sdg mrepek krepek skrg niey. . 
bhahaha. . 

about my posting yg lepas2 tuh kan. . 
aku ade sentuh psl kwn aku. .
oke. . 
ia suda menimbulakan kontoversi pd kwn2 aku yg prasan-masan. . 
(bhase ap aku ckp niey . ? hehe)
hahaha. .

kwn yg aku na tegur sorang jerr. . 
abez da sume terase. . 
sengal glerr larr korang. . 
hahaha. .

ble org yg aku msksud kan pd posting tuh trase. .
halamakk aii. . 
ksian larr pulak aku tgok. . 
bytheway. . 
bhase yg aku gne kt posting tuh mmg kasar glerr. . 
oke. .

that is real me !

aku mmg kasar. . 
nak2 bile 'bandi amuk' aku da dtg. .
mmg glerr puake ar mlut aku. . 
so. . 
korang ta pyh ar pelik tgok aku ckp cm ur. .
n ta payah ar na bajet baek sgt tegur aku pnyer bhase an. .
kubur msing2 weyh !
aku thu larr ap aku buadd !
ta pyh nak menyibuk sgt oke. . 

eh. .
jauh da aku mrepek. .
hehe. . 
sbena nyer aku bengang ngn mahluk2 kt fb ur. . 
nyemak tol. .
tak thu pape. .
tak pyh lerr na menyibuk. .

balek pd crite. . 
jauh da menyimpang. . 
hahaha. . 

pd kwn yg aku mksud kan. .
aku cume na kau tuka care kau berfikir da prangai kau. . 
aku thu aku sape. . 
aku ponn ta sehebat kau. . 
rite. ?

tapi. .
lame da weyh aku pendam bnde niey. . 
tunggu mse jerr na meletup. . 
bak kate org. .
mcm tali raket badminton yg da tegang. .
smash pnyer smash. .
tunggu mse jerr na putus. . 
hahaha. . 

oke. .
maybe ramai kodd yg backup kau. .
yerr larr. . 
spe larr aku an. .
ta sehebat pengaruh kau kt skola. . 

tpi. . 
aku harap glerr. .
kau ta buat prangai niey blek. .
sgt berharap !
mungkin rmai org2 di sekeliling kau ponn sme gak. . 

oke. .
mnusie ta pnh lari dri kesilapan. . 
sme mcm aku. .
aku ponn mnusie gakk. .
aku thu. .

n thats all for today. .
penat da aku mrepek krepek kentang kt sni. .
hehe. .
assalamualaikum. . 

No comments:

Post a Comment