some of me :)

Wednesday, January 26, 2011

nme sye anees saufie !


'nme anees saufie binti mohd shoodi dan sye org melayu!'

bnde yg sme aku perlu ckp kt org2 yg bru knl aku..
sdeyy aku doe..
pelik sgt kerr nme aku?
-.-''

mybe pelik bgi org2 yg ta pndai eja dan jakun..
;p

ble owg mle2 na sbot nme aku..
mcm2 bunyik yg kluar..
haha..
yg pling plik..
sbutan nme anees tuh bole jdik agnes..
hahaha..
mmber2 aku ckp..
jauh menyimpang..
haha...

tuh psl sebutan nme aku..
blom psl owg tnye aku niey bangse ap..
-.-''

mse aku fom 1..
ade sowg ckg india niey bru msok..
dye tgok ar bku tliz aku..
then dye tnyer niey bku tliz spe..
so aku ckp ar..
'tuh bku tliz sye'
pztu bole dye ckp
'knp nme awk mcm owg kristian?'
wTf ! !
-.-''

mmg aku ta bole lpe..
hahaha
mmber aku yg dgo da gelak2..
siodd tol..
hahaha

and then..
the next incident..
my history teacher..

annneee........
(bunyik mcm owg bwu na blaja mengeje..-.-'')
ckg kate
'awk niey ap?'
aku
'mlayu ar'
dgn mke senyum2 kambing..
-.-''
ckg
'ker awk niey owg dayak?'
hahaha..
lahan_t tol..
aku tade kaitan ngn owg dayak pon lerr..
-.-''

ckg tuh kate lgi..
'pnyer arr byk nme..
nme pelik2 mak bpk awk letak..
fatimah ade..khdijah ade..
plih jerr larr..
na jgk letak nme pelik2..'

tebako aty aku dgo ckg tuh ckp cm ur..
haha..
then aku ckp ar kt tasya..
'ske aty mak bpk aku ar na letak nme aku pelik2 pown..
da aku niey ank dye..
lgi pown pelik sgt ker nme aku?
hahaha..
jakun doe ckg niey'
hahahaha

n then aku jerit kuat2
'nme fatimah ngn khadijah tuh oldskul ar ckg!
ap brg..!'
hahaha'

tpi aku ta thu ckg tuh dgo kerr ta..
;p

aku ta thu lpz niey owg na ckp nme aku cm owg ap agy..
kodd ade yg ckp cm owg iban kerr kadazandusun..
hahaha..
mmg si_l klw ade yg ckp cm tuh..
hahaha..
;p
bjet nme kowg cm sdp sgt arh?
;P

No comments:

Post a Comment