some of me :)

Monday, January 3, 2011

ary ptame skola..

sume owg mzty thu pnyer..
ary niey ary ptame skola..
bwu sbelah kaki aku msok kt kwasan skola..
dlm aty aku..
'blek kol bpe arh..?'
ahahaha..
mcm sial jerp..
da lme ta g skola pgi2..
byase g skola da tgh ary..
blajo pgi ta bez ar..
ngntok mcm hape..
da bpe ribu kali aku sanganp pown aku ta thu..
hahaha..
pztuh,ary niey..
err..
pembahagian klz ar..
student2 naek trun klz..
urhh..
aku trun..
mmg shit arh..
elok2 2a1 trun 3a3..
damn!
pakkal lerr kt dewan ur rmai owg..
klw tade owg..
mmg aku da melalak da..
skali 2 klz ur trun..
pehhh..
aku ta ske arh klz ur..!
tpi ap kn daye..
trime jer larr kenyataan..
aku niey bdoe..
err..
ayu stay a1..
aku tade kwn na gdo larr weyh..
owg laen sensitif..
ko jer ta..
ko jer yg pham aku kowt..
hehhh..
knp otak ko pndai sgt weyh.
pelik aku..
pdhl ko ngn aku dlu lbey kurang jerp..
hahaha..
tape..aku sentiase doakan yg tebaek untuk ko...
ehe..

*tana g skola ecowk..! sbb aku ta ske dok klz 3a3.. aku na stu klz ngn member2 2a1 dlu..!argghhh..! T_T

No comments:

Post a Comment